2015年11月20日金曜日

【音楽】Яратмасаң - яратырсың (嫌いでも好きになるさ)


Читкә караган буласың
Янәшәңнән узганда.
Эреп төшәсең бит, җаным,
Икәү генә калганда.

きみはそっぽを向くよね、
僕が横を通るとき。
(それでも)きみの(氷のような)心は溶けるさ、
二人きりになったとき。

Яратмыйм дигән сүзеңне
Ишетмим, кире борам.
Яратмасаң яратырсың,
Мин бераз көтеп торам.
「嫌い」なんていう言葉は
聞かないぞ、認めないぞ。
(今は)嫌いでも(そのうち)好きになるさ、
僕は少し待ってるよ。

Сөймим дигән сүзләрең дә
Сөям дип ишетелә.
Йозак элеп куй, җаныем,
Йөрәгең ишегенә.
「嫌い」っていう言葉も
「好き」に聞こえる。
錠を掛けておいてよ、
心の扉に。

Яратмыйм дигән сүзеңне
Ишетмим, кире борам.
Яратмасаң яратырсың,
Мин бераз көтеп торам.
「嫌い」なんていう言葉は
聞かないぞ、認めないぞ。
嫌いでも好きになるさ、
僕は少し待ってるよ。

Миңа гашыйк буласыңны
Әллә син белмисеңме?
Никадәр киреләнсәң дә,
Гашыйк итәм мин сине.
僕を好きになるってこと、
もしかして知らないの?
どれほど強情を張っても、
僕を好きにさせてみせる。

Яратмыйм дигән сүзеңне
Ишетмим, кире борам.
Яратмасаң яратырсың,
Мин бераз көтеп торам.
「嫌い」なんていう言葉は
聞かないぞ、認めないぞ。
嫌いでも好きになるさ、
僕は少し待ってるよ。

ブログランキングに参加中です。
どちらかのバナーをクリックして、私たちの応援をよろしくお願いいたします!
そのほか、素敵なロシア・中央アジア情報にも出会えるかも?


にほんブログ村 海外生活ブログ ロシア情報へ にほんブログ村 海外生活ブログ 中央アジア情報へ

0 件のコメント:

コメントを投稿