2015年11月23日月曜日

【音楽】Күбәләгем 僕の蝶々


Күбәләк гөлләргә кунса,
Гөлләр тибрәнә микән?
Ул да мине сагынганда,
Күбәләгем, түгәрәгем,
Асыл кошым, сандугачым,
Җырлап җибәрә микән?
蝶々が花にとまると、
花は揺れるのだろうか?
彼女も僕を恋しく思うとき、
僕の蝶々よ、可愛い子よ、
美しい鳥よ、うぐいすよ、
歌うのだろうか?

Күбәләккәй гөлгә кунган,
Гөлдә булгач оясы;
Минем күңелем сиңа тарта,
Күбәләгем, түгәрәгем,
Асыл кошым, сандугачым,
Син бит күңелем кояшы.
蝶々が花にとまってる、
花に巣があるから。
僕の心は君にひかれる、
僕の蝶々よ、可愛い子よ、
美しい鳥よ、うぐいすよ、
君は僕の心の太陽なのさ。

Тау астында, тал астында
Салкын чишмә түгәрәк;
Очып барып кайтыр идем,
Күбәләгем, түгәрәгем,
Асыл кошым, сандугачым,
Әгәр булсам күбәләк.
山の下の、柳の下の、
冷たい泉はまん丸だ。
飛んで行きたい、
僕の蝶々よ、可愛い子よ、
美しい鳥よ、うぐいすよ、
もしも僕が蝶々なら。


ブログランキングに参加中です。
どちらかのバナーをクリックして、私たちの応援をよろしくお願いいたします!
そのほか、素敵なロシア・中央アジア情報にも出会えるかも?


にほんブログ村 海外生活ブログ ロシア情報へ にほんブログ村 海外生活ブログ 中央アジア情報へ

0 件のコメント:

コメントを投稿